Marysun.

Frid och fröjd.
 
I natt har jag sovit som en björnprinsessa! Tack och lov för när man följer sitt hjärta och gör det som man mår bra av istället! Då kan man både sova gott ha en lugn mage och känna vad man verkligen vill! :D I går slutade jag mitt jobb som jag inte ens borde tagit från början eftersom det inte kändes rätt (tvekan=något stämmer inte!) Men nu har jag fått en till påminnelse om det... HUR svårt ska det va... easypeacy när man tränat upp det ;)
I dag skiner iaf solen, jag är ledig och mår bra, frid och fröjd helt enkelt! Allt är möjligt!!!
 
 
 
 
 
#1 - Hanna Karlsson

Vad skönt att du har sovit bra!

#2 - Hanna Karlsson

Vad härligt att ha sovit ordentligt!

Svar: Ja faktiskt, det är enorm skillnad när man har sovit och inte-ellerhur;) Allt går lättare!!:)
Marysun.